Bahis İdeal resmi iletişim maili; [email protected] 'dur. Bu adresin dışında reklam için hiçbir alandan iletişim kurulmaz. Bahis İdeal adını kullanarak reklam teklifi sunan dolandırıcılara itibar etmeyin. Skype:bahisideal.reklam


Scorpion
Katılım
Beğeniler
804

Profil mesajları Son aktivite Gönderiler Hakkında

  • Hocam Spor Haberleri kısmına moderatör yada editör olmak istiyorum ? Hergün güncel ve kaliteli konular açmaya hazırım parapuan'a kaydım var ve yapacak bişey bulamıyorum en azından spor haberleri bölümünü canlandırayım izin verin.
    mrb hocam bu neteller den hesap actım son olarak konum doğrulamayı bitürlü yapamıyorum banka dekontu yolladım kabul edilmedi pfd ye uygun deil mi ne oyle bişe demişlerdi tekrardan yolladım cvp bekliyorum oda olmza en basit sekilde nasıl aktifleştirebilirim bilgin varsa yardımcı olurmusun içinde paramda var kullanamıyorum
    Üstat merhaba. Özelden yazabiliyomuyum bilmiyorum kusura bakma yanlışım varsa. Böyle bi kural varmı. Bi maça alt aldıysam diğer kuponda üst alırsam bakiye silinirmi ?
    merhaba . konularım kapatılıyor kendınıze göre haklısınız . ben görsel kanıtarıma kadar koydum site skor bonuusma kondu kingbetting. sonradan milosbet ise sürekli yatıırm yaptııgm halde parayı 10 15 saatte ancak attı . sponsorlarınzıı kötülüyormus algısı yaratmayın ben forumunuz adına da olsa siteler adına da olsa forumda çok iyi işlere imza attıgımı düşünüyorum siz admınler forumda herşeye yorum yazıyosunuz ama ben şikayet açtıgımda noldu arkdaşıım derdin ne demiyosunuz ? tammabet konsuunda biz size böyle mi yaptık ? birlik beraberlik nerede. 10 larca forum var Allah şait ben bir burayı begenyorum muazzam işleyiiniz vardı ama kusura bakmayın üyelerre olan ilginiz çok azaldı. bana küfür edip banlsanız bu kdaar zoruma gitmezdi.
    siz sadece dogru dusunuyorsunuz dıye bı dıktatorluge ve ukalalıga gerek yok ! sonucta admın olabılırsınız ama ınsanların sıkayetlerını belırtmelerı ve dusuncelerını belırtmelerı sızlerı rahatsız edıyorsa, ben burada art nıyet ararım kusura bakmayın beyfendı... bosu bosuna mobılbahısın bannerı bu sıtede yer almaz 500 tane bahıs sıtesı dururken , neden mobılbahıs duruyor, onlarca sıkayet, afedersınız de bır yerımızden uydurup sikayet üretecek degılız.. benım deeneme bonusunu kazanca cevırmem ya da para verıp aynı durumu yasamam aynı sey.. dıyelım kı yatırım yapıp alamasaydım aynı durum olacaktı... sizden sadece ricam bıraz ınsanların dusuncelerıne saygı duymanız.. dikdatörlük ıslerıne soyunmamanız... saygılarımla...
    ıyı aksamlar
    mobılbahısın banner lere sıtede dönüyor her yerde
    bunlarla ıletısımde oldugunuzu dusunuyorum
    nasıl yardımcı olabılırsınız bana ? 30 tl bonusla cevrımı tamamladım
    904 tl bakıyem wardı sacma sapan guvenlık nedenıyle suıstımal gıbı bır neden sundular
    kapattılar ,, belgelerı gonderdım onayladılar hesabımı actılar 3-4 dk sonra bı daha kapattılar
    sımdı gırıs yapamıyorum sıteye hıc bır sekılde
    emaıllerıme de cevap alamıyorum...
    Kardes mrbahis dolandirici nasil konu acilacagini bilmiyorum diger arkadaslari uyarmak icin nasil konu acacaz?
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
  • Yükleniyor…
Üst